? ??????????????Incredible Butterflies (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (83 Ratings)??194 Grabs Today. 2
2110 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ?????Soul Blossoming? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (11 Ratings)??190 Grabs Today. 17375 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 25, 2012

makan makan makan:D

Smekom,
as you all know, MAKAN is one of my hobbies, keke so jgn heran if most of my posts pasal makanan th ganya...keke liat badaaan~~ nya Sis Ziyah, ahahah LOL

So tadi, me and my lil sis, Zimah had dinner at Marilyn...I ate beef lasagna, garlic bread and hot teh tarik, YUM!! heehe and Zimah ate waffle with choc spread, french fries, chix nugget and hot chocolate...heeee


While we were eating tadi, skali ada tia my dad text, ya kan bawa the whole family dinner out jua..yth untuk tidak menghampakan, kami say yes th jua, walaupun kn temuntah jua nda, ahhaha LOL:p

We had dinner at Wywy Restaurant....me and Zimah just order minuman and we share Roti Tisu Choc..hehe wlupun nipis, still jua kami nda abis, kanyang brabis dah..ahahha alhamdulillah~~ rezeki Allah :D :D

We had a great time tho wif family :D